*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 11 czerwca 2014

TOP 5 diety wątrobowej

Pierwsza piątka, która pozwoliła mi przetrwać dni na diecie wątrobowej.


Po pierwsze:
5 łyżek płatków owsianych, zalanych mlekiem.
Albo na słodko, albo na słono- zależało od humoru.
Zauważyłam, że jeśli zjem ten syty (czy smaczny nie piszę) posiłek jako pierwszy z rana, to spokojnie przetrwam do wieczora bez burczenia w brzuchu, czy napadów wilczego głodu.
Jeśli chcemy mieć dodatkowo dobry humor możemy dodać do owsianki banana lub \i łyżkę miodu.
dieta wątrobowa

Po drugie:
jogurt naturalny,
 który wykorzystywałam na wiele różnych sposobów w wielu różnych wydaniach
- sos jogurtowy, szumnie zwany tzatziki
- sos jogurtowy dodany do galaretki, kilku biszkoptów i kilku kawałków owoców- deser doskonały
- kilka łyżeczek jogurtu do zabielenia i zagęszczenia dań obiadowych i zup 
- i tej wiosny akurat najważniejsze: jogurt truskawkowy :) oczywiście porcja zmiksowanych truskawek 2 razy większa niż jogurtu
dieta wątrobowa
z ogórka startego na drobnych oczkach tarki odciskamy bardzo dokładnie sok

Po trzecie:  
cycki kurze, indycze, po 3 tygodniach również kacze
podczas diety wątrobowej drobiowe piersi były najważniejszym mięsem, które zjadałam, przygotowywałam również rybę, jednak drób bez skóry wykorzystywałam najczęściej.
 Po czwarte:
 mieszanka potartych na tarce warzyw
robiłam większą porcję, część zamrażałam, w razie potrzeby wykorzystywałam łyżkę lub dwie do smaku lub więcej jako bazę dania

dieta wątrobowa
białe: pietruszka korzeń, seler korzeń, pomarańczowe: marchewka, posiekane zielone: pietruszka nać, koperek, maggi, bazylia,

Po piąte:
zioła, tak ważne w mojej diecie, że aż napiszę ZIOŁA, ZIÓŁKA :)
jeśli nie możemy pieprzyć, sypać papryki, smarować musztardą, po prostu używać ostrych przypraw, zielsko jest niezastąpione.
koperek szczypiorek mięta dieta wątrobowa
mięta, szczypiorek, rzeżucha, sałata, bazylia, koperek, pietruszka, a jeszcze maggi tam widzę

Dieta wątrobowa na moim blogu :)

 O śniadaniu na diecie wątrobowej
Na obiad można zjeść:
 Lin pieczony w folii
 pulpety z indyka 
 drobiowe mięso, warzywa i nowalijki
Tu o lekkim deserze .

6 komentarzy:

  1. zioła, zioła... to to czego mi nie brakuje :)

    ale truskawki w podwójnej ilości... no jestem monotematyczna :* kiss

    generalnie to dieta całkiem podobna do mojej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zimą to na suszone czy mrożone przerzucasz się?
      truskawki, niebo w gębie :)

      Usuń
    2. u nas zimną wszystko sobie rośnie pod folią, temperatura nie spada poniżej zera.

      Usuń
    3. to zrobiłam duże oczy, czasem taki jest emotikon, o mam : O_O
      I tak idziesz sobie urwać gdy tylko masz ochotę?????

      Usuń
    4. Hehe, tak, zazwyczaj, mam suszone od mamy jak nie chce mi się w deszcz wychodzić :) leń ze mnie straszny, czasami

      Usuń
  2. dieta wątrobowa..no tak teraz to dla mnie:(
    :):
    Zaraz zaglądnę to co Ty umieszczasz w linkach..każda podpowiedź cieszy:)
    Serdezcnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...