*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 6 lipca 2017

mądre słowa...

 czasem przyłapuję się na tym, że odpuszczam: dosłownie:
  • po co mi to?
  • jak się odezwę to nie przestaniemy...
  • więcej zyskam, jeśli się powstrzymam....
i odkryłam na blogach:- że to wcale nie moja prawda, inni już to przechodzili- wcześniej....


„Zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
że muszę coś powiedzieć na każdy temat
i przy każdej okazji."



Inspiracja:  U Chudej

3 komentarze:

  1. Otóż to :D
    Kwa, kwa ... choćby kwaknięcia dwa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i moje dwa też... to już cztery na dobry czwartek.... :)

      Usuń
  2. ostatnio też się na wiele spraw zwyczajnie nie odzywam, kisses

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...