*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 10 stycznia 2015

przygoda z blogiem

skrzyneczka na zioła, niesamowicie piękna niespodzianka, od bardzo zdolnej blogerki....  zazdroszczę i podziwiam  umiejętności wykonania takiego cudeńka  :)              




gdyby nie blog, nie dane by mi było poznać MMz bloga

Świat według Maminka

gdyby nie blog, nie dane by mi było dostać niespodziankę.
gdyby nie blog, nie dane by mi było doznać tych wzruszeń, łez w oczach i kuli ściskającej gardło.

Mogę tylko napisać dziękuję, tak z całego serca. Piękna praca i bardzo staranna. Jestem pełna podziwu dla Twoich MM zdolności. Jeszcze postanowiłaś osłodzić mi te styczniowe wieczory. Sprawiałaś mi niesamowitą radość.
Dziękuję.............

9 komentarzy:

  1. Blog niewyczerpalne źródło radości :) która się czasem materializuje pięknie :)

    Buziaki Alis :)))
    I zapraszam na niespodziankę do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawę zrobie i muszę spokojnie przejrzeć. Jesteś wielka BB, też dziękuję za niespodziankę ....

      Usuń
    2. Wielka przyjemność po mojej stronie, Alis :))))

      Usuń
  2. Alis, już kiedyś Ci pisałam :

    Bo Dobrym Kobietom wszystko się przydarzy
    I dobro, i miłość, i szczerość (skrzynkę ;)los uwarzy...
    A czarownicom miotła pozostaje,
    Niesmak i smrodek...a na nosie dwie wielkie kurzaje

    ;))))

    Ps. bardzo się cieszę, że się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Ciebie eM Też uśmiechy posyłam, dobrego dnia :). Pamiętam jeszcze: dokładnie rok temu miałam cudną niespodziankę od Ciebie http://mojaalis.blogspot.com/2014/01/listonosz-zadzwoni-trzy-razy.html


    :)))))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...