*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 6 czerwca 2014

szósty szósty (06.06)

Imieniny miesiąca.
Nasze dzieciaki "przyniosły" ze szkoły wesołą zabawę.
Jeśli spojrzymy na zegar elektroniczny i trafimy na taką samą godzinę i minuty to krzyczymy: o ktoś mnie kocha, bo widzę 12.12  ( lub 08.08 lub dziesiątą dziesięć lub 20.20).

Zawsze, za każdym razem im odpowiadałam:  ja na pewno Cię kocham.
I ciekawostka: po jakimś czasie, gdy widziałam jednakowe liczby na wyświetlaczach: komputera, komórki, mikrofalówki, gazówki, telewizora itp,  sama zaczęłam do siebie mówić z uśmiechem: o ktoś mnie kocha :)))

5 komentarzy:

  1. Fajna zabawa...sprawia, że myślimy o sobie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a napiszę Ci, że na początku sceptycznie podśmiechiwałam się z tego. chociaż dzieciom odpowiadałam prawdę Ale z czasem uśmiech był coraz prawdziwszy i bardziej szczery. Teraz już nie mam z tym problemu- tym bardziej, że wiem, kto mnie kocha :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A świetna, też tak uważałam, tylko jak zawsze oczekujemy potwierdzenia.

      ( w pierwszym momencie było trudno przyznać racje: ktoś mnie kocha )

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...