*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 13 czerwca 2014

31 dni

monotematycznie

małe marzenia się spełniają, staram się, mieć ich jak najwięcej, napisane, dają silniejszą motywację :)

Przez 31 dni udało mi się, codziennie zamieścić post na blogu, krótszy, dłuższy, kilka zdań. Sprawiło mi to wielką radość.
Przeszkody też nie zabrakło. Padła w komputerze karta graficzna i musiałam się zmobilizować i zorganizować inne miejsce do pisania.. Ale się CIESZĘ, aż sobie krzyknę z uśmiechem: HURRA

I jak tu się nie zachwycać, jak nie kochać i szanować tych miejsc?
Zimą tak bardzo tęskniłam do tych widoków.
Uśmiech dla zaglądających na blog  (na bloga?)

6 komentarzy:

  1. Piękny ogród Alicjo :))

    Gratuluję "spełnienia" marzeń...i cieszę się razem z Tobą :)

    Dzięki Tobie zaczęłam się zastanawiać jakie ja mam marzenia, i czy w ogóle je mam??!!
    Muszę to przemyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to masz czy nie? i co zaplanowałaś?

      Usuń
    2. jeszcze myśśśślę ;)))

      na razie ziąb i wiatrzycho, więc siedzę kawkę popijam...ale z tym pisanie posta codziennie to bardzo dobry pomysł! Tylko chyba w czasie nie wyrobię :/

      Usuń
    3. też piję kawkę, oszukane ciasto truskawkowe podjadam. Pisanie posta to dużo powiedziane, chodziło o kilka zdań, o systematyczność. tym bardziej, że będzie to możliwe jeszcze kilka dni tylko, może tydzień. Potem zmienia mi się rozkład dnia na cały sezon i nie wiem, czy dam radę.
      Ciekawego dnia życzę, uśmiechy posyłam :)

      Usuń
  2. Piękny i pachnący post :* też się cieszę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka mała motywacja do cieszenia się....., smuteczków w dzień też sporo się znajdzie ...

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...