*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 21 czerwca 2014

a czasem mam święto....

Jestem nad Brdą. Najpiękniejsze miejsca w Europie. Brda - kto chce poczytać to tutaj. My możemy płynąć przez pierwsze kilometry, dziewicze, czasem trudne, piękne, prawdziwy świat ...
mało wody? a mało...
trudny spływ, a trudny...
dużo nas, eh dużo...
wesoło?, chyba wesoło...

na moim blogu już było:
a czasem się wkurzam  :) 




5 komentarzy:

  1. Mało wody, ale pięknie, malowniczo. Udanego spływu, dobrej zabawy i mnóstwa radości wszystkim spływowiczom życzom Beata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak życzyłaś tak było, więc dziękujemy bardzo :)

      Usuń
  2. Czy ja już mówiłam ,że SUPER tam macie???!!! Mówiłam...ale nie szkodzi! Powtórzę jeszcze raz - macie tam SUPER!!!

    :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) ucieszył mnie Twój wpis

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...