*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 10 stycznia 2014

Listonosz zadzwonił trzy razy...

Ostatnio dzwonek czasami działa, czasami słabiutko dzwoni.
Wczoraj dzwonienie zabrzmiało głośno i po trzykroć. Pobiegłam zdziwiona. Listonosz przyniósł pocztówkę. Z daleka widzę mój ulubiony, energetyczny kolor zieleni. ( mam takie dodatki w kuchni).
To wyczekiwana niespodzianka, którą wysłała Margarithes .
Wzięłam udział w losowaniu, które zorganizowała u siebie 31.12.2013 r.
 A, że data ta, ma dla nas znaczenie zapisałam się na losowanie książki Małgorzaty Południak: Czekając na Malinę  
    Książka nie stała się  moją własnością, ale Małgosia zadbała o niespodzianki dla startujących.
Podesłała z serca płynące niespodzianki, rozgrzewające nie tylko serducha, ale i umysły. ( A nosorożec pędem popycha do działania)
Kartkę zachowam na długo, i życzę sobie i Tobie AUTORKO, abym mogła ją  poczytać, gdy bardzo sławna poetka i autorka siedzieć sobie będzie w wygodnym fotelu i wspominać- a kiedyś pisałam blog(a)

Dziękuję bardzo, sprawiłaś Małgosiu wiele radości :)

P.S. Sławna już jesteś :)

6 komentarzy:

  1. Alis moja miła, nawet nie wiesz jak się cieszę, że Paddy nie miał racji. Nie spodziewałam się, to jest dla mnie niezwykle miłe i chyba się plączę. Sławna? Nie, nie, to nosorożec, nie ja :P buziak słodki

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nadal czekam, cierpliwie....i wiem, że kto czeka, ten się doczeka :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem, ale nie mam siły pisać 4 komentarzy, może krótki post wrzucę :)
    Witaj gooocha, fajne są Twoje prace, zdolne masz ręce.
    Qrcze NIVEJKA i Mamo Maminka, chyba wydałam MARGARITES, miała być niespodzianka. Przepraszam Was wszystkie, ale Paddy....

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...