*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 30 marca 2012

Cienie

Życie biegnie swoim torem. Od czasu do czasu uzmysławiamy sobie jak kilka czy kilkanaście lat temu nasze ścieżki zaczęły skręcać w to miejsce w którym jesteśmy dziś. Może dostrzegam to z perspektywy wieku, a może już wtedy kształtowały się nasze losy. Moje życie zatoczyło koło, lub może zamknęło jakiś otwarty do dziś okrąg... Czy zakończy się to dobrze, czy wręcz przeciwnie, będę wiedziała za kilkanaście dni. Po 23 latach... Cienie przeszłości...

Weselsze wspomnienia:
W wieku lat nastu człowiek myśli, że świat do niego należy. Raz na kilka tygodni odwiedzał nas znajomy rodziny. Starszy Pan dobrze po 60. Zawsze miał coś ciekawego do opowiedzenia i nigdy  nie przepuścił okazji: w żartach  podśmiechiwał się ze mnie: to będzie minister finansów (nowomodnie ministra, chociaż :                            
"Można walczyć, tak jak robią to feministki, ale nie gwałcić język - powiedział prof. Jerzy Bralczyk")

Dziś jestem pełna podziwu, jak Starszy Pan dobrze znał ludzi, jak potrafił przewidzieć, że trafi mi się taka rola w życiu? Wprawdzie ministrem nie jestem, ale zajęcie podobne i dla żartu można by mnie tak nazywać :)



5 komentarzy:

  1. BARDZO CIEKAWIE PISZESZ;-) LUBIĘ CIĘ CZYTAC...TYLKO SZKODA ,ŻE TAK NIECZĘSTO;-)POZDRAWIAM SERDECZNIE I ZYCZE ,ZEBY TO O CZYM PISZESZ ZAKONCZYŁO SIE DOBRZE!!!POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdziwniejsze jest to, że ani mi, ani drugiej stronie nie przyszło do głowy, że los nas jeszcze zetknie ze sobą.... Po Twoich życzeniach na pewno będzie dobrze! :)

      Usuń
  2. I to się chyba nazywa: równia pochyła

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje posty są tak enigmatyczne, że czasami mam wątpliwości, czy należycie rozumiem ich przesłanie. Stąd rzadkie moje komentarze. To chyba nasza przywara narodowa, zbyt szybkie ocenianie cudzego życia, wybór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często moje posty mają drugie dno, podtekst :) Nie chciałabym zbyt się odsłaniać, wieć może się tak zdarzyć, ze trudno domyślac się o czym piszę :) miło, ze zaglądasz, pozdrawiam

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...