*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 14 czerwca 2014

Garść sałaty, a cieszy...

pełno na blogach o ogródkach, o zagonkach. O małych uprawach na balkonie, trzy, cztery doniczki i własne zioła.
Mogę potwierdzić. Garść sałaty, garść rukoli (mała garść, bo nie dużo jej mam), kilka gałązek koperku, trochę listków pietruszki, gałązka bazylii. A jeszcze liść mięty.  Do tego małosolny. I możemy z garścią sałaty, uśmiechnięci, zasiąść do grilla.


Szczypiorek wypadł z gry w tym roku, na diecie mi nie służy.


Specjalnie dla MM, z pozdrowieniami :)

6 komentarzy:

  1. Całość wygląda bardzo smakowicie :)

    Sama robiłaś małosolne?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest pycha, jako sos trochę jogurtu biorę.
      Kurczę, nie wiedziałam, że te posadzone rośliny dadzą mi tyle radochy i zabawy :)

      odpowiedź do małosolnych- powyżej. :) Nie rozczulam się z nimi, tylko zalewa musi być 1 litr wody, czubata łyżka soli, (na mój garnek potrzebują ok. półtora porcji- dorabiam drugi raz) i przez pierwsze 3 dni ciepłe miejsce.
      Nic trudnego...
      Specjalnie do nich mam krzak chrzanu, na liście, przykrywam nimi górę garnka, kładę talerz odwrotnie i kładę kamień, który jest na zdj. i zalewam zalewą, aby nie było powietrza. Nie musi być garnek, może być plastikowe wiaderko na próbę:):)

      Usuń
    2. Dzięki :* wyglądają pięknie

      mam identyczny kamieniaczek :)

      zrobię w przyszłym tyg. muszę nadrobić stracony czas :))

      Usuń
  2. Jak byłam dzieckiem, mówiłam, nie lubię cipiolku

    teraz jest okey, ale ogórkami to mi smaku narobiłaś

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  3. cipiolku nieźle....hahaha

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...