*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 18 czerwca 2014

praktyczne czy piękne

I bądź tu mądry człowieku...
Zainspirowana (ulubiony wyraz na blogach, w końcu i ja go użyłam), więc zainspirowana postem o lemoniadzie   pomyślałam, że i u nas na lato przyda się taka butelka.
 Szukałam, przeglądałam, kombinowałam.
Znalazłam i pokochałam ten: słoik do napojów z dozownikiem juice 5 l
zdjęcie ze strony podlinkowanej wyżej
Śliczny nie? Ale marzenia marzeniami, czas na szarą rzeczywistość:

Opis ze strony sprzedawcy :
Aby na naszym stole nie zajmowało miejsca wiele butelek, które w dodatku trzeba stopniowo sprzątać, marka Cool Gear zaprojektowała butle na napoje o pojemności 3,8 l (bez wkładu, 3,65 l z wkładem).
Butla posiada kranik, z którego wygodnie nalejemy napój do szklanek, wystarczy umieścić ją na krawędzi stołu. Galon posiada też wkład chłodzący, dzięki czemu napój będzie przyjemnie schłodzony przez długi czas – wkład należy zamrozić w zamrażarce na 3-4 godziny przed użyciem.
Butla wyposażona jest w uchwyt – przeniesienie jej z domu do ogrodu nie sprawia problemów.
Butelka przyda się także podczas długiej, letniej podróży samochodem.

I nie jest szklana, bo u nas przed domem zadziwiająco często szklane rzeczy spadają ze stołu.... 
nazwaliśmy ją galon, bo ma pojemność wielkości 1 galona amerykańskiego, i od razu zyskała sympatyków, a wręcz wielbicieli :)
 Wiem nie jest źle, ale ciągle wzdycham..........

 galon Cool Gear-  Allegro
słomki gigant STANNY 20szt- Jysk
słoik -Tymbark owoce świata  ( kleju nie mogłam doszorować za cholerę, mam 3 sztuki)

4 komentarze:

  1. Też wzdycham :) ale pomysł, nono

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i jak coś nowego to poszaleli, nawet colę w galon wlali- podobno lepiej smakowała. Nie wiedziałam, że tyle zabawy będzie..... :)))))

      Usuń
  2. No i piękny...i bardziej praktyczny! Że nie wspomnę o bezpieczeństwie! Jak dla mnie idealny. :))

    A czy ten "płyn" w środku to wg własnego pomysłu?

    OdpowiedzUsuń
  3. i taki komentarz długi napisałam, a blogger mi połknął - jasny gwint.

    w środku jest napój pomarańczowy, bo musiało być szybko wypróbowane. Nie było upałów jeszcze, ale gdyby pogoda się zmieniła, to zaraz machnę cytrynowo, miętowe........

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...