*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 21 maja 2014

Drobiowe mięso, warzywa i nowalijki

(dieta wątrobowa )

U mnie kogut. W zasadzie 2. Na obiady jest nas gromadka, więc porcja mięsa musi być spora. Dobrego mięsa. Byle co nie znika w takich ogromnych ilościach z talerzy, ale coś smacznego.....

Kurze cycki już mi się przejadły, więc zażyczyłam sobie pałki i udka. W dodatku po dwa. Oczywiście obiad  na dwa dni. Bo jak tu gotować codziennie 100 lub 200 gram mięsa?

pałki drobiowe z kaszą
drobiowe pałki z kaszą  i warzywami
Do miski włożyłam: mieszankę potartej marchwi, korzenia pietruszki i selera. Czas na nowalijki z ogrodu: dodałam spore ilości posiekanych: natki pietruszki, rzeżuchy, lubczyku, bazylii i koperku ( ten to od sąsiadki :). Drobno pokroiłam 2 listki mięty. Posoliłam łyżeczką soli i lekko (bardzo lekko) posypałam Delikatem. Wsypałam 3 łyżki kaszy jęczmiennej (aby danie było bardziej treściwe), podlałam 1/2 szklanki wody. Dołożyłam 3 kwiatki brokuła. I do piekarnika na 45 minut.

danie dietetyczne bez przypraw i pieprzu z lewej, po ugotowaniu zdjęłam skórkę z mięsa, danie tradycyjne z prawej strony

Na diecie wątrobowej:

 O śniadaniu na diecie wątrobowej
Na obiad można zjeść:
 Lin pieczony w folii
 pulpety z indyka 
z grilla
Tu o lekkim deserze .

6 komentarzy:

  1. mój setny post na blogu :)
    fajnego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne danie mniam, mniam :))

      najlepsiejszego z okazji seteczki :*

      Usuń
  2. Zaczynają mi się podobać te dania, a nawet nauczyłam się doprawiać je, więc smakują lepiej.
    Może jednak odchudzę trochę naszą kuchnię.

    Nie mów, seteczkę to by się wypiło, chociaż dobrego piwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to dawaj! napijmy się dzisiaj, raz nie zawsze jak mówił poeta ;)))

    buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraz wypiję coś za Ciebie i bloga, rumem z colą wzniosę toast, a za inspirację kuchanną dziękuję... wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny jesteście niesamowite, a ja na tej mojej diecie mogę tylko pomarzyć, albo popatrzeć na wirtualnego drinka..........

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...