*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 8 czerwca 2014

szablon

Nie mieszczę się w ramkach. Od 7 do 15. Mój świat różni się od świata innych. Czy mam myśleć, że jest gorszy. Pcham tę moją kulę do przodu tak szybko jak umiem i mogę. Ale muszę włożyć w to dużo wysiłku


schłodzony jogurt  truskawkowo bananowy z dużym liściem mięty z ogrodu

8 komentarzy:

  1. I dobrze, że się nie mieścisz... zazdroszczę truskawek, u nas cena zwala z nóg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i przejrzałam na oczy: będziemy zajadać codziennie, bo nie którzy nie mają takiego szczęścia :)))

      Usuń
    2. ano, za mnie razy dwa co najmniej, ale już za tydzien zjem kg na raz

      Usuń
    3. to cieszy, że jeszcze się załapiesz, pomyśl też o małosolnych :)

      Usuń
  2. Też mam teraz sezon na truskawka. I owocowe koktajle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynam się przekonywać do koktajli, przemycam w nich różne owoce, może spróbuję warzywa, jeszcze pietruchę i ogórek. Sałatę lubimy na słodko, więc to taki koktajl z miski

      Usuń
  3. Ramki są okropne, ograniczają...

    Jogurcik idealny na dzisiejsza pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i w ogrodzie, w cieniu pod drzewem wiśni, smakował wyśmienicie, a wręcz wyjątkowo :))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...