*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 30 czerwca 2014

Najlepsza przyjaciółka

Jest przy mnie zawsze, kiedy jej potrzebuję. A potrzebuję ją często. Szemrze mi cichutko, i pomaga w tych najtrudniejszych chwilach. Ciężkich, czasem naprawdę w dużych ilościach.
Czy każda ją ma, nie niestety jeszcze nie. I trudno do niej niektórych przekonać.


Ja nie wiem jak mogłam bez niej żyć.  Dziś sobie tego nie wyobrażam. O czym piszę?
O zmywarce, bo znajoma chce taką kupić swojej Mamie i poprosiła mnie o opinię. :))))

5 komentarzy:

  1. Podpisuje się pod tym co napisałaś obiema ręcyma!!! ;)

    Nie wyobrażam sobie, w tym zabieganym świecie, życia bez niej. A poza tym można zaoszczędzić...na wodzie, bo z prądem to nie wiem jak jest, nie sprawdzałam. Zresztą nie ważne!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kiedyś mogłam jej nie mieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw przez 3 tygodnie stała niepodłączona, no bo przecież NIKT nie pozmywa tak dokładnie jak JA :) teraz codziennie zachodzę w głowę jak ja dawniej bez niej żyłam, ile czasu energii, wody - życia po prostu marnowałam gary tłukąc. Pa

    OdpowiedzUsuń
  4. życie marnowałaś?? haha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. używam od 25 lat, w jednym mieszkaniu nie miałam zmywarki, ale mój małżonek bardzo szybko się postarał... no i jest... tak samo jak suszarka w pralce, bo zimną to jednak nie da się bez tego urządzenia w moim wilgotnym klimacie :) kiss

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...