*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 23 czerwca 2014

komputer i laptop to

złośliwe bestie. Nie napisałam dziś posta na blog. Mściwy laptop, zeżarł mi 23 minuty filmu o spływie kajakowym. Jutro najpierw dopieszczę komputer tekstem na blog i dopiero potem, od nowa będę robić film o kajakach. Może się uda......

6 komentarzy:

  1. Tak namieszali w bloggerze, że Twój wpis w ogóle się u mnie nie pojawił!!!!
    Weszłam na czuja, po Twoim komentarzu u mnie.

    Szlag!!! :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do filmu...próbuj bom ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filmu nie wrzucę, zbyt prawdziwy, zbyt osobisty, nie internetowy :)

      Usuń
  3. A to sorki, źle zrozumiałam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To pocieszające, że nie tylko mój laptop i komputer to złośliwe bestie :) I też się martwiłam, że bloggera zepsułam, że tylko jeden wpis z jednego bloga pokazuje, a tu widać że wprowadzili nowe "udogodnienie". Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i komputer, znów postoi samotnie. Obiecałam muszę się streszczać. miłego dnia

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...