*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 21 czerwca 2015

w tym roku...

u progu lata, zwolnię tempo! A co...

Na początku zdanie miało treść: u progu lata zwalniam tempo..... tak spokojnie... być może.... jestem kryta, jeśli mi się nie uda ....

NIE. Ja zwalniam TO tempo! Decyzje podjęte. Idzie nowe, jak mam dopasować się w TE ramki ???

ramki... ?

11 komentarzy:

  1. bardzo dobra decyzja :))

    jest czas siania i czas zbioru, ale jest też czas odpoczynku - odpoczywaj więc :)

    uda się! co ma się nie udać? wszak uda są dwa ;)))

    czy to dzisiaj Twoje święto? jeśli tak to Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ramki są piękne, ale...ograniczają - jak to ramki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ramek, jak ograniczają ,można wyjść
    Wszystkiego najlepszego Alicjo!!!!:):)
    Laurkę wysyłam Ci:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli jak piszą że to Twoje święto to życzę wszystkiego co najlepsze ale najlepsze tylko dla Ciebie!Za tem spełnienia wszystkiego czego pragniesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziękowania z głębi serducha płyną.....

      Usuń
  5. Oczywiście sóźniona, zagapiona, ale pełna dobrych życzeń dla Ciebie Alicjo - niech będzie to co naprawdę chcesz, odpoczywanie, albo rozwijanie, ramki, albo wolność - spełnienia pragnień i zamierzeń. Buziaków 102 :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpocznij, przytulam i żadnych ramek

    KIss

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...