*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 30 lipca 2015

apartament

miał lokatorów. Rodzina sikorek już w nim nie mieszka. Młode ptaki dorosły.

Zaczęło się od tego, że Sąsiad powiesił u siebie budkę dla ptaków. Z małym otworkiem dla sikorek, bo pożyteczne to ptaki, dużo robaczków, larw i muszek zjadają. W żartach prosiliśmy o domek dla ptaków. Po kilku dniach zarządzono podwórkowe wieszanie nowości. Były to 2 budki dla latających przyjaciół: Apartament i Willa. (Podpisane nawet :)).
Apartament na czereśni i Willa na wysokiej sośnie.
Rodzice z Apartamentu uważnie rozglądają się, czy nikogo nie ma w pobliżu:




nie udało nam się podejrzeć ile maluchów wyprowadziła para, ale budki pozostaną na drzewach na przyszły rok. Oby były dobrymi domkami dla nowych ptasich rodzin.

10 komentarzy:

  1. Sikorki są bardzo wdzięczna ptaszyną i do mnie na balkon czasem zajrzą i skórkę od słoniny surowej im zawieszę :) A jaka czereśnia dorodna ... smakowitości. A ja w tym roku jakoś nie kupiłam ani razu... zaganiana taka jestem, że nawet czereśnie przegapiłam ...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolorki niech będą dla Ciebie, a w zimowy wieczór słoik z dżemem wystarczy zakupić...........
      Będzie jeszcze ten dzień, gdy zatęsknisz za za ruchem, dynamicznym, życiem z ludźmi, (wiem, wiem masa problemów wokoło)
      mimo zmęczenia korzystaj....

      :) uśmiechy

      Usuń
  2. Ptaki, czereśnie, czego chcieć więcej od życia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sikorki uwielbiam.Zawsze mogą u mnie liczyć na słoninkę i ogólnie są miło widziane.Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można sie im przyglądać w nieskończoność.......... :)

      Usuń
  4. Alis, ta fotorelacja to mistrzostwo świata!!!!

    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie myślałam, że będę miała takich ptasich sąsiadów :)

      Usuń
  5. U mnie też ptaszyn sporo, ale domków nie mają. Pieknie na tej czeresni. Ptasi raj!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domek ma mniejszy otwór od typowych, właśnie dla sikorki przeznaczony, i dolna ścianka jest otwierana, aby można było budkę wyczyścić przed następnym sezonem. Mamy problem, bo nie wiemy na jakiej powierzchni mogą być budki, jakie terytorium jest przeznaczone dla jednej pary. W drugiej chyba nie było ptaków bo była zbyt blisko budki sąsiedzkiej :)

      pozdrawiam deszczowo, już drugi dzień leje u nas.....

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...