*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 9 października 2015

3xp

(23)
do poczytania:
kapusta kiszona czy kwaszona

do posłuchania:
Jesień trwa
Rdzawych liści czas
Kaloszy,  peleryn i mgły
Jesień trwa

piosenka zespołu  Hey "Byłabym"

do przygotowania: 
surówka z kapusty kiszonej
szybka i prosta surówka do obiadu: jeśli listki są długie, porcję kapusty drobniej  kroimy  i wkładamy do miseczki, pieprzymy, posypujemy cukrem, dodajemy łyżeczkę dobrej oliwy. Jeśli ktoś lubi, możemy dorzucić trochę siekanej cebulki lub listek świeżej  bazylii. Gotowe.


 już było o ukiszonej kapuście

9 komentarzy:

  1. Dziś własnie będę mieć taka sałatkę na obiad.:)Kojarzy mi się z jesienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam do sosu musztardowego i jajek :)

      prawdziwa jesienna bomba z witaminą C

      Usuń
  2. Ha nareszcie wiem o co chodzi. My w domu zawsze sami kisimy kapustę i nie miałam pojęcia że można potraktować ją octem zamiast kiszenia. Często moi znajomi wypraszają u mnie słoik kapusty bo ten z warzywniaka jedzie octem. Widzę,teraz że to nie fanaberie tylko prawda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już w zeszłym roku dokonałam tego odkrycia i dlatego robię próby na swoją własną kiszoną kapustę. Ciągle jeszcze szukam tej doskonałej, bo nie mam szczęścia z kapustą.......... :)

      Usuń
  3. Myślałam, że to po prostu jest taka sama kapusta, tylko zwana inaczej. A tu proszę... Jestem za kiszoną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak ma być. Podpowiedz jeszcze komuś, gdy będzie okazja :)

      Usuń
  4. Tak, od dawna zwracam uwagę na to, jaką kupuję kapustę i wciąż w daję się w idiotyczne dyskuje ze sprzedawcami...I już nawet nie przejmuję się ich ignorancją. Na szczęście producenci nie oszukują w tym temacie i jest wybór, kiszona kapusta w słoikach, albo kwaszona... a do surówki zamiast bazyli dodaję zieloną siekaną pietruszkę, znaczy listki :) natkę, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z natką to jeszcze zwiększona porcja żelaza bedzie. Na zdrowie :)

      A możesz ją kupić u Ciebie?

      Usuń
    2. Tak, w Polskim sklepie jest wszystko :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...