*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 13 listopada 2015

gromadzimy

... zapasy na zimę
Lubię ten czas kolorów, barw, zwolnionego tempa (wiem, że nie u wszystkich to możliwe)
jesień owocarka orzechy gruszki
Trochę jesiennych kolorów i chwalę się, nowa owocarka jest prześliczna, staram się aby była zawsze wypełniona.



- poprzednia owocarka 

14 komentarzy:

  1. Prezenty od Matki Ziemi - przecudne jest to życie :)))

    A życie wśród natury, a nie w betonie - bezcenne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że blogowo trochę przyrody mogę dla Ciebie podesłać....... :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia ,jak obrazy.Gratuluję nowej owocarki.Radośnie u Ciebie dzisiaj:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu co? Zmywarkę mam naprawioną to i humor lepszy :)

      Usuń
  3. cudne zdjecie taka jesien lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to również miłego popołudnia dla Ciebie Ma :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. nawet na kartonie tak miskę, paterkę na owoce nazwali, to nie mój patent :)

      Usuń
  5. Fajne słowo "owocarka"! Myslałam, ze to jakaś machina do krojenia czy wyciskania a to po prostu patera na owoce!
    ( A gromadzic trza teraz co sie da -, bo zima nie wiadomo, jaka będzie a do sklepu daleko, a w portfelu pusto!):-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to obfitych i smacznych zbiorów życzę. Mam nadzieję, że zdrowie Wam dopisze i spędzicie zaczarowaną zimę wspólnie.
      Faktycznie owocarka może skojarzyć się z urządzeniem :)

      Usuń
  6. Też mam chomicza naturę, która cieszy robienie zimowych zapasow :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od niedawna, przedtem nie ogarniałam tej sfery. Pewnie dlatego tak mnie to cieszy :)00

      Usuń
  7. Guszki w syropie, w occie :) mniam, mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mam na to czas i chęci. A i chyba polubiłam tą stronę kuchni :)))))))))
      Mam pracę w domu, czy dom w pracy i mogę się zaprawianiem nacieszyć. Jeszcze karton jabłek szare renety mi został. Muszę nad przetwórstwem pomyśleć :))))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...