*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 25 listopada 2011

"Szybcy i Sprytni" cz. II

- uzupełnienie poprzedniego postu
Godz. 16
Zestresowana mamusia dzwoni do koleżanki DZIECKA w związku ze sprawą wagi najwyższej: co na jutro przynieść do szkoły? i co to (do ch....ry) jest ten dwu kropek?
Niewiele brakowało a mamusia zaszczyciłaby telefonem PANIĄ od II A

Sprawa się wyjaśniła: chodziło o zwykły, najzwyklejszy dwukropek w zdaniu ::::::::::::::, napiszę ich kilka, aby mieć je na przyszłość. Niestety zabrakło mi i szybkości i sprytu :(((

Inne wersje odpowiedzi na pytanie co to jest dwu kropek?
- dwie kanapki
- chyba biedronka dwukropka


P.S.
gdzie jest Wally?

4 komentarze:

  1. ale sie usmiałam z tego dwukropka;-) dzieci sa niesamowite!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie da się ukryć- dałam się zrobić "na szaro". Dobrze, że nie zadzwoniłam do Pani, bo dopiero byłby ubaw- miałaby anegdotkę na długi czas. A tak do wieczora szukaliśmy na wesoło dwukropka.
    Myślę, że TEN dwu kropek zostanie z nami na długi czas :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zeżarło mój komentarz po poprzednim postem... bo widzisz, aja z takimi dwukropkami już miewałam do czynienia i nie były dla mnie zagadka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. i cała zołza- widzę, że nic Cię nie zaskoczy,- ja dałam się podpuścić i niestety trzeba się przyznać bez bicia :)))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...