*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 29 października 2015

nastolatki słuchają

taka ciekawostka, gdyby ktoś był zainteresowany....


Jain - Come
- ciekawy teledysk

 
Natalia Nykiel - Bądź duży
- ciekawe fragmenty tekstu,
 
 Mam dosyć już chłopców, co nie potrafią mnie zaskoczyć......
Nieopatrznie zaśpiewałam:
 Chcę mężczyzny, co wywróci mój świat
i porwie nagle
 -  nie sadziłam tylko, iż w wir malowania.........

4 komentarze:

  1. Oj Alis, w malowaniu też się można zatracić, kiedy się malują z właściwym facetem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja odpowiedź warta milony, dziękuję :))))))))))

      Usuń
  2. No proszę, a tu coś, co może się przydać, może Renia lubi grać?

    https://www.facebook.com/BHGAus/videos/1076301255737491/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...