*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 30 października 2015

czasem

.......... mam szczęście

kolizja drogowa, korek na kilkadziesiąt samochodów. Czas oczekiwania na przejazd około godziny. Za mną zatrzymuje się miejscowy weterynarz, zna dokładnie leśne i polne objazdy. Odjeżdżamy w prawo i prowadzi mnie leśnymi drogami. Objeżdżamy miejsce wypadku w 10 minut.
Szczęśliwe przypadki: leśna droga, na wysokości której się zatrzymałam i osoba znająca objazd podjeżdża zaraz za mną.



W wypadku nikt nie ucierpiał, a ja nie musiałam czeka , aż odblokują drogę.

15 komentarzy:

  1. znam taką osobę, która twierdzi że w życiu nic nie dzieje się bez przyczyny, a przypadki nie istnieją.....ciekawa teoria nieprawdaż? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypadki nie istnieją...
      tak radykalna nie jestem, bo jednak przypadki chodzą "po ludziach"- czasem :)

      Usuń
  2. Alis życzę Ci tego szczęścia, częściej niż czasami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie i z serca dziękuję :)

      i z wzajemnością, koniecznie!

      Usuń
  3. Cieszę się że Tobie się udało bo mnie wczoraj szczęście co nieco opuściło,mam jednak nadzieję że nie porzuciło mnie na zawsze.Ślę uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęście nie porzuca, ono wybiera czasem mniejsze "zuo"

      trzymam kciuki !!!

      Usuń
  4. Szczęście jest bardzo przydatne, więc jak najwięcej szczęścia Alis, a na drodze w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudnie tak czytać to słowo. Wiem przemija, i różne koleje losu bywają.

      Ale okruchy zapisać, do tego służ mi ten blog :)

      Usuń
  5. A ja wierze, ze nic w zyciu nie dzieje sie bez przyczyny i każde wydarzenie czegos nas może nauczyć. To jest nieustanna droga, z objazdami albo bez.
    Pozdrawiam Cie serdecznie, Alis!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia i udanego tygodnia dla was Jaworowi :)

      Usuń
  6. Zdarzyły mi się przypadkowe rzeczy, które nie miały i nie mają nic wspólnego z moim życiem, dlatego wierzę w nie. Równocześnie wiem, że są też i takie rzeczy, które nam się wydają przypadkowe a są wstępem do czegoś, co często wydarzy się dopiero w przyszłości. Często nie łączmy tych zdarzeń ze sobą :)
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym wstępie i zapowiedzi przyszłych wydarzeń, też przekonałam się już kilkakrotnie :)

      udanego tygodnia dla Ciebie :)

      Usuń
  7. Fuks :) fajnie, że są tacy ludzi na naszej drodze... Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i u nas się mówi, fuksem się coś udało :)

      udanego tygodnia dla Ciebie eM.

      Usuń
  8. super .) czasem troche farta nie zaszkodzi :) oby wiecej :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...