*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 19 października 2015

oswajam nowe 4

oswajam zmiany, oswajam nowe,

- na warsztaty pojechałam do miejsca w którym zaczynałam poprzednie "nowe" mojego życia. To, które tego lata zakończyłam. I dopiero tam na miejscu uświadomiłam sobie, że to następna klamra zamykająca ten etap. Potrzebuję takich widocznych, świadomych dowodów, aby zapewnić siebie, że dobrze zrobiłam. Kończąc poprzedni czas.
- okres adaptacji zbliża się ku końcowi, ale we mnie jeszcze trochę to potrwa.......

8 komentarzy:

  1. Dzisiaj przeczytałam na innym blogu - kto się nie rozwija, ten się zwija. Więc brawo, brawo i trzymam kciuki za nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadejście nowego czasem zaskakuje i wtedy potrzeba trochę czasu, aby się otrząsnąć. Ale bardzo często się okazuje, że nowe, nawet początkowo niechętnie przyjęte, to prawdziwy krok milowy :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest to krok milowy pomiędzy szybkim zwariowanym tempem, a spokojnymi dniami teraz. To mi najbardziej doskwiera. Chociaż staram się docenić każdą spokojną chwilę, bo to właśnie kiedyś o nich marzyłam. :)

      Usuń
  3. Daj sobie czas na zmiany niech następują .Twojego rytmu.Wszelkiej pomyślności na nowym etapie życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, masz rację trochę czasu jeszcze potrzebuję...

      :)

      Usuń
  4. Uśmiechy posyłam i wierzę, że będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...