*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 21 października 2015

Renia 28

20.10. Renia pilnowała dziś bardzo, aby wyłapać najlepsze kąski chleba. Dla niej to te bez skórki, bo wtedy zdąży połknąć je przed dziobem nadbiegającej szybko kury.

Do stada dołączyły na przechowanie dwie gęsi: Żarówy. Dlaczego taka nazwa? Bo są oznaczone specjalną zielono-żółtą farbą w sprayu, taką do oznaczania palików.

"Moje ulubione wpisy o Reni i reszcie ferajny są jak promyk słońca z rana.Oczami wyobraźni widzę tę gromadkę."
specjalnie dla Wioliny -  kurze maleństwa

9 komentarzy:

  1. Renia, umie o siebie zadbać :)

    A kurczaczki jakie kolorowe ! Myślałam, że zawsze są tylko żółte :O

    Dobrego dnia Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i do Ciebie życzliwe myśli posyłam.
      Nie jesteś odosobniona w temacie koloru drobiu. Moje dziecię, myślało, że indyczki są tylko kolorowe i nie mogą być białe :))))))))))


      żółte kurczaki będą białą kurą,
      brązowe- brązową, ciemnoszare- jarzębiatą i czarne- czarną :)

      Usuń
  2. Ferajny fajne są, a Renia, jak chomik, łapie ile się da...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w gromadzie raźniej, to potwierdzone od wieków.... :)

      Usuń
  3. Ależ mi miło Alis,od razu mi się humor poprawił.Kurczątka śliczne.A Renia podobna do mnie też wolę chleb bez skórek.Całusy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. w zasadzie to jest jeszcze jedno pytanie do nich: ile tu będzie kurek, a ile kogutków ;)

      Usuń
    2. tzn, ogólnie, jak już wyrosną (nie tylko do Ciebie to pytanie :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...