*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 26 maja 2015

Mała dziewczynka może być kiedyś mamą...









można posłuchać o Mamie



Można Mamie zaśpiewać:
zawsze niech będzie słońce

Zawsze niech będzie słońce,
Zawsze niech będzie niebo,
Zawsze niech będzie Mama,
Zawsze niech będę ja



 a można przygotować serduszko:


.




Mama była kiedyś małą dziewczynką   (2014)


9 komentarzy:

  1. Apetycznie wygląda u Ciebie Dzień Matki :)

    wszystkiego naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka dla Mam-y - ślicznościowe. Fajnie móc zrobić coś swoimi rączkami.
    Mnóstwa radości dla obecnych i przyszłych MAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w podwójnych zyczeniach na pewno zadziała :)

      Usuń
  3. "Moja Matko ja wiem" zawsze bardzo mnie wzrusza...utworu słuchałam zawsze w wykonaniu Bernarda Ładysza :))

    "zawsze niech będzie słońce" bardziej znałam po rosyjsku niż po polsku - ja dziecko komuny ;)))
    https://www.youtube.com/watch?v=aQPI_GXFano

    pięknego świętowania Alis :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz słucham........ wzruszające.....
      "słońce" mnie zawsze ciągnęło do polskiej wersji, zresztą już wtedy "szkolnej"
      Piękny post u Ciebie, o dorosłości dzieci. Jeszcze na pewno do niego wrócę

      :)

      Usuń
  4. Mama...Jak dobrze ją mieć. Jak dobrze, móc powiedzieć "mamo". jak dobrze móc to usłyszeć od swojego dziecka. Słowo, synonim dobra, słodyczy, stałości i bezpieczeństwa.
    Też lubię tę rosyjska piosenkę.
    Pozdrawiam ciepło w czas deszczu, co jak z cebra leje!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w tym Dniu możemy zwolnić trochę, pomyśleć, po prostu być bliżej siebie, bo na co dzień to takie trudne :)

      U mnie wprawdzie nie leje, ale wietrzysko zimne przegania z podwórka :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...