*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 17 października 2015

prośba

- technologia  (!!!)
- technologia poproszę......


czterdzieści minut wcześniej przechwyciłam komórki, na różańcowej byliśmy....

komentarz z boku:
- Pani IM zabrała komórki?
- po co mam na nich krzyczeć po fakcie? Lepiej przetrzymać 40 minut?

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lepiej przetrzymać zapamiętają dotkliwiej.Miłej soboty Alis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy lepiej na pewno ciszej, bez nagłej akcji typu: dzwoni dzwonek komórki. :))))))))))))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to straszne, też muszę mieć to pudełko wszedzie ze sobą.... !!!

      Usuń
    2. A ja bywa, że zapominam i później czuję się okropnie. Uzależnienie...

      Usuń
  3. Takie to komórkowe pokolenie. My spotykaliśmy trzepakach. Wystawaliśmy po klatkach schodowych na długie pogaduchy.Dzisiaj inaczej. Ciekawa jestem co zdominuje nastepne pokolenie?
    Alis!Pozdrawiam serdecznie!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie moc pozdrowień. Takie mam marzenia, aby nigdy nie była to broń. Na drugiego Człowieka!

      :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...