*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 16 października 2015

trzy razy na p

 do poczytania:
u Alicji
Odetchnij i poczuj na czym polega życie, zacznij je smakować i delektować się tym co jest i doceń to co masz.”- 

do posłuchania:
światem zaczęła rządzić jesień....

do przygotowania: 
 
gruszki, jesień, żurawina
prosty i szybki deser z gruszek i dżemu z żurawiny


- gruszki prosto z drzewa zamykam w słoiki, tak najprościej: kilka gruszek gotuję na kompot, do zjedzenia, a dodatkowo wlewam gorące do 2 lub 3 słoików, które zaciągają się pod wpływem wrzątku. Mam za kilka dni wtedy szybki deser. Te dwa małe słoiczki dostała moja chrześniaczka studentka, bo uwielbia na śniadanie naleśniki z różnymi dodatkami i często podsyła mi zdjęcia takich wesołych dań.

przypominam: dziś 16.10 więc to światowy dzień chleba

7 komentarzy:

  1. Jesiennie się zrobiło, nostalgicznie. A na osłodę owoce dojrzałe. Cieszmy się więc owocami życia ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też potrafisz skojarzenia podrzucić, to lubię właśnie w komentarzach, możliwość poznania innego spojrzenia :))))

      Usuń
  2. Fantastyczne te zdjęcia:)super deserek gruszkowy mmmmm...Tak to prawda trzeba doceniać to co się ma i pomyśleć jak by było ciężko gdyby się to utraciło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to takie motywujące, to co piszesz :)

      dziekuję...

      Usuń
  3. Z tego zestawu wybieram smaczny deser :) mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tylko wersje najprostsze...
      często wykonane przez nastolatki...
      więc nie bedzie stylizowanych dań...
      tylko zdrowe (niekoniecznie ), smaczne na pewno !!!

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...