*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 20 października 2015

Renia 27

19.10 jednak z Reni to taka prawdziwa kaczka -dziwaczka. Po raz kolejny zmyliła naszą czujność i udawała, że to jej gniazdo. A to nie prawda. Jajka znosiła jedna z kaczek staropolskich.

Z zaprzyjaźnionego kurnika: kura wysiedziała 10 jajek i są kurczątka. Pomysłowa kwoka zrobiła gniazdo w drzewie przygotowanym do pocięcia na zimę. Na szczęście po przeniesieniu do kurnika, nie porzuciła swoich 13 jajek  i maleństwa wylęgły się.
Zaskoczenie i radość były ogromne. Kurczaki były głównym tematem wesołych rozmów przez kilka dni.

11 komentarzy:

  1. Renia ma odwrotnie niż kukułki. A może woli być rodziną zastępczą ?

    Fajnie mieć kontakt ze stworzeniami na co dzień, wnoszą - jak widać, wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coraz mniejszą mam nadzieję na potomstwo od Reni, ale lubię do niej zaglądać :) Zresztą wszyscy lubimy :)

      Usuń
  2. Moje ulubione wpisy o Reni i reszcie ferajny są jak promyk słońca z rana.Oczami wyobraźni widzę tę gromadkę.:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mała niespodzianka dla Ciebie w postaci zdjęć kurczaczków, :)

      Usuń
  3. czasem chcialabym tak mieszkac by moc miec swoja kaczke dziwaczke i malutkie kaczatka .... :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy bardzo się dziwią naszemu stadku. Byłam ostatnią osobą, która mogłaby mieć kury (!) a teraz mam pozarażane tym hobby już trzy rodzinki :)))))))))

      Usuń
    2. Przepraszam, że się wtrącę, ale to ja jestem ostatnią osobą, która mogłaby mieć kury :D
      A teraz jestem ich wielką wielbicielką :))))
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. to mnie Kobieto pocieszyłaś, bo czułam się na szarym końcu

      dziękuję za informację :)))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...