*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 2 października 2015

szósty, siódmy, ósmy

zmysł mam chyba
często naprowadza mnie na sytuacje, gdy ktoś zachowuje się nieszczerze.
- ja głupia przekonana jestem o normalności, a wcale tak nie jest.......
  • - wychodzę z kluczykami, mam zamiar wyjechać, załoga wjeżdża i wysiada.... 
  • - wychodzę zanieść odpadki do kur, a tu wielkie poruszenie, szybkie biegi itp..... (wieczorem wydało się, że nie bez przyczyny i trochę tak za naszymi plecami)
  • - biegiem muszę skorzystać ... i przez okno widzę wsiadających do auta grzybiarzy. zaskoczenie wielkie w życiu nie spodziewałabym się tej pary razem, a wieczorem rozmawialiśmy........
  • udawane zdziwienie, ale plany były inne

po co zawsze się o tym dowiem? tak szybko prawda się wyda



czasem utworu hip-hopowego posłucham: 

Pezet - Szósty Zmysł

10 komentarzy:

  1. Z tą prawdą o innych ludziach bywa różnie... Czasem, gdy się człowiek dowie, co o nim "wiedzą" inni, to nie wiadomo, czy śmiać się czy płakać :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. częściej to chyba płakać, z niektórych to prawdziwi specjaliści od innych ludzi....

      Usuń
    2. Mnie tak w ogólności jest teraz bliżej jest do śmiechu. To bardzo przyjemny stan, który przychodzi chyba z wiekiem. Zdaje mi się, że lubię się posuwać w latach :-).

      Ale w nawiązaniu do wpisu, to jednak bardzo dobrze mieć więcej zmysłów :-).

      Usuń
    3. a wiesz, że też mnie zaskakują wnioski, nabyte z wiekiem :) teraz sprawy bywają takie banalnie proste ( a ja wieżę urabiałam do nich!!!)

      Usuń
    4. Dobrze to ujęłaś. Wszystko jest proste :-).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. eM gdzie tego doświadczenia nabrałaś?
      doskonale wyłapiesz sedno sprawy!

      nie przyszło mi do głowy------ poczekaj, oliwa sprawiedliwa...


      ---- wywaliłam żal na blogu!

      Usuń
    2. Czasami, tak najlepiej :* nie smuć się buziaku

      Usuń
  3. Ti intuicja jest chyba, że coś jest nie tak. A z wiekiem się pogłębia. Też, jak Tesia, lubię się posuwać w latach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Wam i ja odkrywam to polubienie, i próbuję... próbuję....

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...