*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 6 lipca 2015

za ks. Twardowskim

dziś życiowo, za ks. Twardowskim:





Nie płacz w liście
nie pisz że los ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
odetchnij popatrz
spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij że jesteś gdy mówisz że kochasz


można przeczytać TU

10 komentarzy:

  1. ...bo wszystko dzieje się po coś! nawet te nieszczęścia - zrozumiałam to dopiero jak pojawiła się w domu ciężka choroba!
    niby byliśmy razem a jakby osobno, zajęci zdobywaniem "dóbr", nie mający czasu tylko i wyłącznie dla siebie...kiedyś przeczytałam: "byliście ze mną tak długo, a nie znaliście mnie" - to tak bardzo pasowało, i tak bardzo przemówiło to do mnie!
    musieliśmy spojrzeć na siebie z innej perspektywy, zaopiekować się sobą na wzajem i nauczyć się żyć z ciężką, podstępną i nieuleczalną chorobą!

    Piękny post Alicjo... i taki dla mnie :*

    pozdrawiam deszczowo (dosłownie) ale ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MM dodajesz pozytywnych myśli tymi słowami, aby spojrzeć na rzeczy z innej strony, co tak trudno mi przychodzi. posyłasz dobrą energię, dziękuję :)

      Usuń
  2. i zapomnij że jesteś gdy mówisz kocham :) Jakie to piękne :)
    Serdeczności górę ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to łapię obiema rękami i zanoszę do najjasniejszego kącika :)

      Usuń
  3. To ostatnie nie jest latwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrażliwość w wierszach Twardowskiego za każdym razem porusza do głębi mówi o tym co tak banalnie oczywiste a jednak ciężkie jak kamień młyński.Alicjo wszystkiego dobrego jak zwykle dobrego dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okazuje się po czasie, że wszystko ma jakiś wyższy sens - niewidoczny dla nas w najgorszym momencie. Uczymy się czegos, przygotowujemy na coś, rzeźbimy swe charaktery i uczucia. Ksiądz Twardowski przepięknie o tym napisał.
    Jesli Cie cos trapi Alis, to także po coś.Ale w końcu to co boli minie. Przejasnieje. Odetchniesz.
    Pozdrawiam Cię z zyczliwością i ciepłem!***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka dni musimy poczekać na wieści, niepokój jedna się przewija i przemyka po cichu :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...