*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 11 lipca 2015

trzy razy na p


do posłuchania:   Mariusz Kalaga    ( wiem, że nie wszyscy lubią posłuchać, tym razem taka wakacyjno- dancingowa nutka)

do poczytania: jak wychowujesz swoje dziecko
"Odpowiedź jest prosta:
 z punktu widzenia postronnych na pewno źle.
 Gdyż albowiem (ha, ha) postronni z pewnością zrobiliby to lepiej. O czym raczą uprzejmie poinformować."|

 do przygotowania:
w odcieniach czerwieni:
- herbatka malinowa z lodem
- koktajl truskawkowy z mlekiem
- trójkąty z arbuza z listkiem mięty, ułożone w  owocarce
- sałatka pomidorowa ze szczypiorkiem, śmietaną i ogórkiem małosolnym
- herbatka malinowa z lodem  koktajl truskawkowy  trójkąty z arbuza  sałatka pomidorowa
najlepsze na upały: w kolorze truskawkowym

******
(!!!) w styczniu 2015 napisałam:
Nie mogę się doczekać lata, żeby przestać narzekać, jak jest zimno i zacząć narzekać, jak jest gorąco.

7 komentarzy:

  1. Kliknęłam w link o tym wychowaniu dzieci i czytam: ".......Pierwszą odpowiedzią, która rzuciła mi się na usta było, że jak to jak? Dobrze, k…wa, wychowuję, niby jak mam to robić? Nie kliknęłam, nie przeszłam, nie przeczytałam, albowiem gdyż tytuł odstraszył mnie skutecznie." Moją uwagę w kontekście dobrego wychowywania przykuwa język jakim oda mama się posługuje :( Obserwuję, a raczej odsłuchuję ten język na ulicy i to mnie poraża. "K...wa" to najczęściej słyszane przez małe dzieci słowo ??? Dla mnie to nie jest dobre wychowanie, ale pewnie jestem ... niedzisiejsza :(((

    A czerwoności na stole piękne :)
    Ściskam Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takim językiem mówi właśnie część dorosłych dzieci, ten wątek właśnie przykuł moją uwagę w tym tekście.
      " Że absolutnie nic nie daje żadnej, najmniejszej nawet gwarancji, że wychowamy dziecko na DOBREGO i UCZCIWEGO człowieka"

      niedzielnego udanego wypoczynku :)

      Usuń
  2. Alis Kalagi posłuchałam,o dzieciach nie przeczytałam bo nie posiadam,A sałatkę z pomidora i małosolnych(bo już się zakisiły) zaraz zrobię do obiadu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie z tej sałatki zawsze najpierw znikają ogórki, dopiero potem pomidory i szczypiorek.....
      niedzielnie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Alis nie zgadam się z tym stwierdzeniem o wychowaniu. Tyle społeczności dumnych jest z dobrze wychowanych dzieci, tyle osób mówi - to dziecko jest znakomicie wychowane!
    Mam wrażenie, że ta blogerka ma jakiś problem, czuje się atakowana i dlatego tak dziwnie się broni. Przecież środowisko i otoczenie, opieka i sposób wychowywania mają ogromny wpływ na rozwój dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moją uwagę zwrócił watek, że wychowując nie wiemy jak ułoży sobie życie dorosły już człowiek.

      A uwagi do dorosłego dziecka mamy ciągle. Znam Mamusie, które ciągle są z dorosłych dzieci niezadowolone, więc pewnie też zastanawiają się czy dobrze je wychowały?
      Nieraz radzą sobie dzieciaki dobrze, a rodzice i tak się czepiają

      udanej niedzieli :)

      Usuń
  4. Moja córka wciąż powtarza, mamo, dobrze mnie wychowałaś, nie martw się.

    a ja chyba lubię się martwić, coraz częściej tak myślę.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...