*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 10 lipca 2015

podpowiedzi blogger, pomoc do blogerr-a

szkoda by takie fajne etykietki pozostały w czeluściach neta- jeśli potrzebujecie na blog ciekawie wyeksponowanego tekstu, poszukajcie na stronce podkładu i w Picassa dodajcie wam potrzebny tekst.
spodobała mi się darmowa etykietka, to zapisałam ją sobie na dysku

4 komentarze:

  1. Podziwiam Alis Twoje umiejętności korzystania z dobrodziejstw ofiarowywanych w necie.
    :) Uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś, gdy nikt nie potrafił posługiwać się komputerem...
      musiałam nauczyć się podstaw, bo nikt nie mógł nas wtedy poratować, a był a taka gazeta: Komputer świat i z niej nauczyłam się sporo :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. zbieracze kurzu i "zabieracze" miejsca :))))))))))))))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...