*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 5 marca 2016

3bit

... przygotowały go samodzielnie dziewczyny, a chwalą wszyscy
i było coś słodkiego do kawy....

do kawy 3bit
takie nowe ciasto bez pieczenia, eksperymenty młodzieży wskazane, kulinarne doświadczenie zawsze się przyda.
- nie, nie musiałam posprzątać po nich, pamiętały, że to należy do przygotowania ciasta.

19 komentarzy:

  1. Wygląda to ciasto bardzo apetycznie, ale... nie dla psa kiełbasa!Bo pies, czyli ja znowu wział sie za odchudzanie!Ale popatrzeć, pomarzyc i pooblizywac sie mozna!:-)
    Pozdrowienia ciepłe zasyłam!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko zerkaj na zdjęcia i jakieś suszone owoce w kuchni do przegryzania poszukaj... :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ciastka zasłodzone do maksimum, tez kawałek zjadam :)

      Usuń
  3. To bardzo miłe :) u mnie syn nie garnie się do prac kuchennych, ale chętnie sprząta łazienkę, wymywa zakamarki i usuwa kamień :) hehe

    smacznego kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz skarb prawdziwy...

      Usuń
    2. ale żonie w kuchnie nie pomoże :(

      Usuń
    3. wykazujesz typowe cechy: narzekajacego polaka (narzekającej polki)


      ale żonie ... pomoże
      i to zależy od potrzeb! pomoże TAM gdzie potrzeba! i już!


      mój niepokój wynika bardziej z tego, że pojedzie TO_TO w swiat i nie potrafi normalnego jedzenia przygotować (!)- ale handel wymienny działa obiad, a czysta łazienka (!)
      pochwalam, jest życie w normie.....

      Usuń
  4. Czym skorupka za młodu nasiąknie...Też jako nastolatka garnęłam się do kuchni,teraz niekoniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie doceniasz siebie (!)
      Twoje diety wskazują na to, że potrafisz, chociaż nie doceniasz swoich zdolności może....

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. na słodko i smacznie....
      mogę tylko potwierdzić:
      mniam...

      Usuń
  6. No i tragedia. Padnę, jak zaraz nie zjem 3bita. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kreatywność się nazywa!

      kilka ciastek, nuttela lub dżem, noc już---- nie mam pomysłu czym białe zastąpić... ale TY wiesz?

      Usuń
  7. Świetnie wygląda to ciacho i na pewno tak też smakowało. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...