*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 16 lipca 2015

łykam

i trawię nowe,

- dzień zmienił rytm, rządzi się innymi prawami------ raz
- każdy telefon z wyświetlanym numerem- nie imieniem, nazwiskiem lub ksywką powoduje u mnie szybsze bicie serca------dwa
- rozmowa o zaistniałej sytuacji spowodowała mały atak paniki i musiałam wyjść na taras,... rozgwieżdżone niebo, czyste powietrze i widok po niebieski horyzont, pozwoliły mi się uspokoić-----------trzy



jest taka piosenka: bujaj się, bujaj się....bujaj się?




nowe: od trzynastego

8 komentarzy:

  1. Pokochać to czego nie da się polubić - trudne ...
    Rozgwieżdżone niebo na wyciągnięcie ręki pomaga.
    Wciąż trzymam kciuki za oswajanie nowego :) i za Ciebie Alis :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wzajemnie trzymam kciuki za pomysły na Twoje piękne prace :)

      Usuń
    2. :) Dzięki :) W pracach zastój, tak dobija mnie praca - wracam po 10 godzinach od wyjścia z domu i padam, a tu lato mi przemyka między palcami :( Jak dobrze , że jutro sobota :)))

      Usuń
  2. początki zawsze są ciężkie, ale...dzień za dniem...będzie tylko lepiej :))

    mnie ostatnio nic nie jest w stanie uspokoić....smutek, samotność i żal panoszą się w każdym zakamarku głowy....

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś niewidzialne zmiany, pomysły i nowe przebiega i u nas.........

      żal za czym?
      może nie warto?

      Usuń
  3. Oj, znam to... :) A "trzy" - mi pomaga medytacja z muzyką, spacer leśną dróżką w moim ulubionym miejscu albo dwa w jednym; medytacja podczas spaceru. I zawsze dłuższa chwila samotności. Buziaki, Alis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas ciężko znaleźć samotny kącik, dużo ludzi wokoło
      i pozdrowienia uśmiechnięte dla Ciebie

      Usuń
  4. widzę, że umknęła mi myśl 1/2/3

    nowe napawa Cię strachem, no cóż, z perspektywy czasu może się okazać, że niepotrzebnie, albo coś zyskujemy albo tracimy, ale to zawsze zależy od nas :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...