*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 24 lipca 2015

list

na lodówce znalazłam.....
nie było mnie 2 godziny w domu,
 fajnie mieć młodszą siostrę
tablica pomalowana farbą w sprayu i podklejona magnesami, guziki podklejone magnesami, napisy: recykling starych magnesów z danonków
chyba chwalę się nową lodówką

magnesy z odzysku:

- np w tekturowym pudełku do noży mamy dwa małe silne magnesy
- rozbijamy stary magnesik, który nam się już nie podoba, wyciągamy magnes,
 przyklejamy do przedmiotów klejem Magic lub vikol w tubce- 2.50- 3,00 zł (takie nowe mocne kleje, białe- po wyschnięciu przezroczyste, przyklejam nimi wszystkie, origami, ubytki lub wieszaczki)
- podkładka do dokumentów pomalowana farbą tablicową i podklejona takimi małymi kółkami magnesu
- stare płaskie magnesy z reklamy lub z popularnych danonków oklejamy nowym papierem i podpisujemy hasłem

9 komentarzy:

  1. zabawna siostrzyczka ... :))))
    a lodóweczka niczego sobie... niech się sprawuje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bajery normalnie, jestem zachwycona nią (lodówką, no dobrze: siostrą też :)

      Usuń
  2. Fajnie jest mieć siostrę :) Tak sobie wyobrażam, bi nie mam. Ale mam brata , duuużo młodszego, ale też jest fajnie mieć, choć pewnie do czego innego niż siostrę :)

    A pić kawę samej, to smutno... choć z kotami ??? Może weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mieć TAKĄ młodszą siostrę.Teraz koniecznie musisz się napić z nią tej kawy bo drugiej samotnej by nie przeżyła.A liscik też bym taki chciała znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdążyłam wrócić gdy jeszcze była, i specjalnie mnie podpuszczała abym poszła do kuchni, spryciara,.. usmiałysmy się :)

      Usuń
  4. Fajnie mieć siostrę, ja nie mam :* ale mam cool bratową :)

    nagnesy świetne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, mam fioła na punkcie dużych guzików, szkoda mi było je wyrzucać :)

      Usuń
    2. I dobrze, że nie wyrzuciłaś :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...