*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 2 lipca 2015

3 razyp

do pooglądania:  żartobliwe rysunki


do podejrzenia: przydatne gadżety do kuchni 

do przygotowania:  mus truskawkowy na zimę

zblendowane truskawki na mus truskawkowy do koktajlu w zimie

aby porcje musu były takiej samej pojemności wystarczy woreczek włożyć do ulubionej miseczki o pojemności 0,3 (+ mleko lub jogurt, będziemy mieli 2 kubki koktajlu) lub 0,5 litra( po dodaniu mleka lub jogurtu możemy mieć 4 kubeczki zimnego napoju)

11 komentarzy:

  1. aż trudno pojąć że truskawki powoli się kończą... :( sezon na nie zawsze trwa za krótko ;)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiary mojej kuchni, a właściwie aneksu kuchnianego powodują, że skutecznie opieram się pokusom nabywania wszelkich gadżetów. Ale popatrzeć zawsze lubię . Mam tylko blender :) Mus truskawkowy mrozisz?
    Uściski :))) truskawkowe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mrożę mus bez cukru, zajmuje mniej miejsca, niż całe truskawki. Potem porcyjkę odmrażam i dolewam mleka trochę (nie jest wtedy gęste i dosypuję cukru) I trochę lata mamy...... truskawkowego :)

      Usuń
  3. Mam tylko trzy szuflady zamrażarkowe w lodówce i z tzw. przetworów mrożę jedynie pół szuflady zielonego koperku. Myślałam, że może mus jakoś nieproblematycznie wkładasz w słoiki :)
    Buziole :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dylemat zamrażarkowy - co wpakować, a z czego zrezygnować.

      Usuń
    2. w słoiki to soki lub dżem czyli przetwórstwo. Chociaż teraz te żelfixsy to na szybkie zagotowanie są i dżemy robi się szybko.

      Usuń
  4. wiesz, że kocham... zerwałam kilka truskawek z krzaków, ale moje ilości raczej deserowe są jedynie, więc dzisiaj zrobię tartę z musem truskawkowym :) kiss

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...