*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 2 lipca 2014

z grilla

dieta wątrobowa, smacznie na diecie wątrobowej

Na diecie nie musimy rezygnować z posiłku na świeżym powietrzu. Wystarczy przygotować danie do upieczenia w folii aluminiowej. Ja przygotowałam:
- pstrąg z koperkiem
dietetycznie doprawiamy, solą, koperkiem posiekanym i włożonym do środka ryby. Na folię wlewamy kilka kropel oliwy, aby ryba nie przykleiła się. Jeśli już mamy ochotę na wyrazistszy smak, posypujemy rybę delikatnie jakąś przyprawą )
- kawałek schabu z kością (plaster grubości 1,5 cm)
 folię skropić oliwą, kawałek mięsa doprawiamy solą lub ulubioną przyprawą, wkładamy wszystkie dostępne zielone zioła ( u mnie; tymianek, majeranek, szczypiorek, liść czosnku, natka pietruszki)
- bułka z masłem ziołowym
siekamy drobno zielone dostępne z ogródka, mieszamy z łyżką masła. Bułkę kroimy na plastry, smarujemy, zawijamy w folię pieczemy na grillu lub w piekarniku. Ja zawsze muszę przygotować więcej porcji, bo zjedliby mi wszystko :)
- sałata z dodatkami
sałata, pomidor, ogórek małosolny, ser biały. Sos z jogurtu.
coś pysznego w diecie wątrobowej
nigdy jeszcze nie udało mi się zrobić zdjęcia upieczonemu pstrągowi w folii. Każdy wręcz rzuca się na swoją rybę. W wersji nie dietetycznej z cebulką i koperkiem. Niebo w gębie :)




posiłki na diecie wątrobowej, pieczenie w folii aluminiowej , na diecie

Na diecie wątrobowej:

 O śniadaniu na diecie wątrobowej
Na obiad można zjeść:
  lin pieczony w folii
 pulpety z indyka
drobiowe mięso, warzywa i nowalijki
Tu o lekkim deserze .
A tu TOP 5 na diecie wątrobowej
coś pysznego w diecie wątrobowej

12 komentarzy:

  1. Smakowitości, mniam... A że to wakacje pracowite, jakoś się nie zorientowałam. Ja mam 2 tygodnie urlopu w sierpniu i wtedy to już zupełnie się odłączę od łączy. A i teraz lepiej korzystać ze słońca i nie ślęczeć przed kompem, więc ilość wpisów na blogu będzie u mnie też ograniczona. Dzięki za odwiedziny u mnie na Wystarczająco PL, za linka do Ewy i udanego sezonu wakacyjnego życzę- wypoczynku - mimo wszytko też. Serdeczności, BB

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ mnie narobiłaś apetytu, idę coś zjeść :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przytyłaś po truskawkach i małosolnych, czy nie ? :))

      Usuń
    2. nie, ale byłam ociężała :P bo doszły czereśnie

      Usuń
  3. Wpadam jeszcze raz,żeby Ci znowu podziękować za link do pamiętnika Ewy, Wyobraź sobie, że ojciec Ewy był dyrektorem naukowym w Korpusie Kadetów. Jaki ten świat mały :) Mój stryjeczny dziadek kpt. Mieczysław Sokołowski ukończył właśnie Pierwszy Lwowski Korpus Kadetów i na pewno znał (i bał się ) ojca Ewy. A dziewczyny z żeńskiego Gimnazjum Królowej Jadwigi bywały na spotkaniach z męską młodzieżą Korpusu. Dużo czytałam o Korpusie, żeby dowiedzieć się jak tam Mietkowi się żyło. Ja nie mam takich cudownych pamiętników niestety. Pozdrawiam BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ewy Ci się podobało. Tragiczne losy. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Alicjo, same pyszności...jak zwykle :))

    Nigdy nie robiłam w ten sposób bułki na grillu-muszę wypróbować!

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jest nas więcej osób to w ten sposób przygotowuję chleb krojony. Smaruję jedną stronę pajdki takim masłem. Pierwszy raz gdy jadłam, to znajoma miała tylko z czosnkiem. Ale ja lubię tą letnią zieleń. Smaruję chleb, zawijam w folię i piekę w piekarniku ok. 45 min. Pedzę do Ciebie bo coś nowego widzę :)))

      Usuń
  5. mniam mniam....korzystam z podpowiedzi:):

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepis ! Chętnie spróbuję :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. warto, dania z koperkiem i ziołami pachną i smakują wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...