*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 8 lipca 2016

wsparcie potrzebne

... zapraszaMY dziś gości:
  • na wesoło
  • na wieczór
  • znajomych, przyjaciół, sąsiadów...
  • trudno przewidzieć ilość ????  (jeśli nas lubią to sporo- życzliwości, dobrych pomysłów, mądrych decyzji potrzebuję- już kilka RAZY DAŁYśCIE mi siłę (!)- dziś szczególnie przygarnę każdą życzliwą drobinkę, z uśmiechem podziękuję w przyszłym tygodniu...
na Kaszubach znany jako pulter, pulterabend, pultrowanie..... kaszubski, tradycyjny piątkowy wieczór nas czeka... z uśmiechem....


zdjęcia pewnie nie dam rady ogarnąć



to dlatego nie daję rady odpisywać na komentarze... ale lubię Wasze blogi więc się poprawię!!!!

4 komentarze:

  1. Nie jestem pewna czy dobrze Cię zrozumiałam. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sałatki, takie z wkładem mięsnym. Można ich zrobić dużą michę i łatwo się rozdziela, a do grilla i temu podobnym jadłom jest idealnym wypełnieniem. Warto zrobić sałatkę też bez wkładu mięsnego jakby się gdzieś trafił wegetarianin. U mnie zwykłe naleśniki potrafią zrobić furrorę z jakimś fajnym farszem warzywnym, warzywno-mięsnym na zimno. ( np.drobno pokrojone pomidory, papryka, ogórek, sałata, doprawione ) Uwielbiam cukinię faszerowaną ale nie wiem czy już ją masz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówić to mówić fajnie, ze wiem teraz jak napisać o tym wyjątkowym piątku przed...Miłej zabawy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej zabawy, i dobrego humoru, Alis :)

    A jedzonko, cóż, niby ważne, ale nie najważniejsze.:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...