*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 27 lipca 2016

3xp (trzy razy na pe)

do posłuchania:
ego

"Lustro
Co robisz z moją głową?
To niesprawiedliwe zniekształcenie
To nie jest to, o co prosiłem
Dajesz, dajesz, dajesz*"
 no money
"Tym razem, tym razem
Tym razem, tym razem nie będę uciekać, uciekać, uciekać, uciekać, uciekać**
Nie tym razem, nie tym razem
Nie tym razem, nie tym razem"
do poczytania: 
 Pomyśl pięćset razy zanim wrzucisz coś do internetu. Nie jesteś anonimowy. Nic, co raz trafiło do sieci, nie znika wraz z naciśnięciem przycisku "usuń". 

do przygotowania:
cukinia, borowik, podgrzybek, kurki, ser, cebulka
Bardzo sezonowe danie, wszystko prosto z natury: cukinia, cebulka świeże leśne grzyby i ser.....


2 komentarze:

  1. U mnie też cukinia rządzi a to w sałatce a to po prostu na surowo.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. surowe, nieeee jeszcze surowych nie jadłam...
      idę drożdżówę z jagodami wyjąć z piekarnika, a że duża to do podziału będzie. Wiesz jaki uśmiech można dostać za 3 kawałki drożdżówki z serem i jagodami??? No i na kompot można się wprosić... :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...