*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 18 lipca 2016

dziwne ... ale prawdziwe...


- nikt nie potrafi zrozumieć fenomenu, ale najbardziej popularny zespół w Polsce to.....
......Gang Albanii


Mam taki podwórkowy folder z muzyką. Każdy może na niego wrzucić muzyczne to co lubi... i wrzucają nowości i to co lubią. Zainteresowałam się zespołem bardziej gdy usłyszałam komentarz:

.... to koniec świata, "Alis " słucha Gangu Albanii. 


I faktycznie znajomość ich twórczości pośród podwórkowych domowników i gości zadziwiła mnie BARDZO.

... moja opinia nie ma nic wspólnego z trendami muzycznymi, post traktuję jako ciekawostkę, może komuś się ta wiedza przyda :)

4 komentarze:

  1. Nie znam :) Ale ja nie jestem ... nawet nie wiem jak to dobrze ująć. Lubię, muzykę, słucham jej, dobieram sobie co słucham ale nie wiążę utworu z wykonawcą. Naprawdę coś musi mnie poruszyć albo zachwycić abym chciała poznać. Co nie znaczy, że jestem zielona, coś tam się przebija :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fragmenty zwracały moją uwagę, i jak już mi zwrócili uwagę co słucham, to poszukałam więcej informacji... :)

      Usuń
  2. O raju, domyślam się, że chodzi o disco polo :) kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elementy rap i hip hop... ale sukces podobny... :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...