*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 5 lipca 2016

o spływie *6

czy warto zaplanować wyprawę nad rzekę?

tak,tak, tak
w szczególności jeśli popłyniemy w pięknej leśnej scenerii i miło spędzimy czas przy ognisku na leśnej polanie


dzień spędzony aktywnie na świeżym powietrzu dostarczy niezapomnianych wrażeń...
zdjęcie z mojego bloga: kajaki

6 komentarzy:

  1. O mamo! A za te rewelacyjne ogórki kiszone (w ilościach hurtowych) to kto odpowiadał? Bo czuję, że właśnie dałabym radę pochłonąć oba te baniaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja, ja rewelacyjny sposób :))
      więcej o nich tu: http://mojaalis.blogspot.com/2015/06/maosolne.html

      w zeszłym roku jedną butelkę zaprawiłam i została do grudnia. Wtedy rozłożyłam je dopiero do mniejszych słoików, też pyszne były :)

      Usuń
  2. A mnie się kielbasa z ogniska marzy... mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas pomyśleć o małym pikniku...
      masz tam w dalekim swiecie dobrą kiełbasę na ognisko? :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...