*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 7 lipca 2016

3XP

jagódki, kurki, rzodkiewka
smaczne i zdrowe produkty do przygotowania  letnich dań,-  zestaw był niespodzianką dla mnie :))))))))




do poczytania:

roślina, która wspomaga leczenie wielu chorób- o właściwościach jagody czarnej,  

Borówka czarna
  Ma wiele nazw zwyczajowych, m.in. jagoda, czarna jagoda, czernica.

do posłuchania:
Tamta dziewczyna

Tamta dziewczyna mieszka parę myśli stąd
W tej samej głowie czasem przypomina mnie
Ale ma siłę, jaką miewa mało kto
A kiedy trzeba umie głośno mówić "nie".

do przygotowania:
potrawy z dodatkiem jagód 
  • jogurt, koktajl mleczny
  • jagody z cukrem
  • drożdżówka z jagodami 
  • popularne jagodzianki
jagoda czarna
miłe niespodzianki, z uśmiechem przyjęte i wielkie z serca dziękuję powiedziałam.....

5 komentarzy:

  1. To ja zrobię pierogi :) kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. A ja jagód jeszcze nie widziałam w żadnym sklepie, może dlatego, że rzadko tam chodzę. Wiem, wiem, że jagody są w lesie, a nie w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeść jagody posypane cukrem. W pierogach już nie za bardzo, bo takim jestem dziwolągiem, że nie lubię ciast z owocami. Jeżeli jestem bardzo głodna, a nie ma nic innego, to jagodziankę, prosto z piekarni zjem ale rzadko. Wszystkim, którzy lubią jagody z lasu czy ze sklepu, życzę smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koktajl jagodowy lub kompot to lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...