*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 4 lipca 2016

o spływie *5 czyli nad Brdę

kiedyś dawniej taka kajakowa przygoda była dostępna dla nielicznych,



moje ulubione momenty:
  • - komentarz: 
-Ty płyniesz?
na moją potakującą odpowiedź:
- tam nie może być głęboko... bo Alis płynie.....
  • komentarz: na dobrą pogodę po raz kolejny, o takim to się nawet byk ocieli....
  • komentarz: beze mnie to by tu się nic nie odbyło :))))) tak, tak potwierdzam najmłodszemu uczestnikowi
  • komentarz: a co na lody, po spływie? po spływie na lody? :) czyżby nie można na lody po spływie???

9 komentarzy:

  1. Szczęściarze, którzy płyną z Alis ! Nie dość, że pogoda, to jeszcze płytko. No i może byk się im też ocieli, jak trochę na nich spłynie. A na koniec na lody, bo chyba wolno po spływie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszne były.... "na lody" ciągle jeszcze to magiczny zwrot, chociaż przecież dostępne są także w zimie :)

      Usuń
    2. Ja pamiętam z dzieciństwa, jak czasem (brak kasy:( ) chodziliśmy po szkole "na lody" do pobliskiego domu handlowego "Merkury". Przy wejściu było takie małe wąskie okienko i tam pani sprzedawczyni podawała lody Bambino na patyku za 2,60zł. :)
      Buziaki, Alis :)))

      Usuń
    3. i ja pozdrowienia z uśmiechem podsyłam... :)

      Usuń
  2. No tak, bo kajak i rzeka to jedno, ale najważniejsze są jednak komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to takie skojarzenie z blogiem- też ważne są komentarze :))))))

      Usuń
  3. :) wspaniale, Alis i komentarze, są jak lody po spływie - ambrozja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odpisywanie na komentarze na moim blogu trwa wieczność, ładowanie okienka komentarzy przedłuża się w nieskończoność... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak bywa z tymi naszymi intenetami... u mnie po zmianie rutera i powrót do stacjonarnego kompa, wszystko śmiga :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...