*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 14 lipca 2016

normalnych życiowych nie ma....

.... tylko dziwne, DZIWNE ???
- i ja jestem w szoku...



lepiej nie publikować???


nie decyduję...
nie publikuję ???   !!!!

etykiet: BRAK- ŻYCIOWYCH  KOMENTARZY BRAK






PS
sytuacja tak dziwna i  zaskakująca dla mnie, że nawet nie mogę jej opisać na blogu, bo to byłoby całkowite zdemaskowanie się. Wybaczcie


4 komentarze:

  1. tyle tutaj niewiadomych, że zupełnie nie wiem o co chodzi? mam nadzieję, że nic powaznego sie nie stało Alis?

    pozdrawiam, niestety deszczowo, ale z duszy słoneczko przesyłam i dobrego dnia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. u nas wszysko OK-
      nie, nic powazżnego się nie stało.
      Tylko wiadomość tak mnie zdziwiła, że dochodzę jeszcze do siebie.....

      a myślałam o sobie, ze jestem tolerancyjna i nic mnie nie zdziwi i nie zaskoczy...

      jak mało o sobie wiemy....

      Usuń
  2. Byle by tylko to co sie dzieje nie bylo przygnębiajace .... reszta jakos ujdzie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziwne właśnie... anie nie radosne, ani nie przygnębiałące. Po prostu niespotykane...

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...