*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 2 marca 2016

z diety

... najkrócej jak się da, bo nie wyrabiam
dieta zupa z pstrąga
dieta wątrobowa
  1. pomidorowa na kilku plasterkach z piersi kurczaka
  2. czysty rosół z pstrąga
  3. rosół z piersi z kurczaka
  4. rozpuszczalna kawa zbożowa z sucharkami z bułki
na diecie wątrobowej

11 komentarzy:

  1. Dieta zawsze kojarzy się z ograniczeniami a u Ciebie tyle wszystkiego.Rosół z pstrąga -nigdy nie jadłam,ciekawe jak smakuje?I czy gotuje sie tak samo jak zwykły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrzebujesz ok 1/2 litra wody, ziele angielskie, soli, pieprzu, przyprawę do zup jeśli używasz, listki suszonej lub mrożonej zielenizny oraz można ze dwa krążki cebuli. Oraz pstrąga. Oczyszczonego gotujesz w całości lub w kawałeczkach- My lubimy takie 2 cm dzwoneczki. Rybę wkładasz do zimnej wody (jeśli w całości to woda powinna go zakryć.)Zagotowujesz i uważasz- bo może się rozgotować. W całości najlepiej po kilku minutach zgasić i zostawić pod przykryciem aby doparzyła się ryba w środku. W kawałkach, kilka minut i zupa gotowa.... Pachnie i smakuje pysznie.

      Usuń
  2. Aj, taka dieta to może być!Ja w pracy patrzę teraz na dania określane jako: dieta zwykła, cukrzycowa, wątrobowa, lekkostrawna.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, naprawdę nie wygląda to źle :). A i zapewne smakuje nieźle. A jak z warzywami i owocami? Tu chyba nie ma szczególnych ograniczeń i można jeść generalnie wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owoce w początkowej fazie najlepiej z kompotu, potem bez skórek i twardych części.
      warzywa, które nie powodują wzdęć, na początku najlepiej młode (wzywałam z mrożonek kupionych- szybciej się ugotowały)

      Usuń
  4. Każde danie brzmi apetycznie :) rosół z pstrąga chcę, już teraz, tu mi, tu :)

    kiss miła i niech się wątroba szybko wykuruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być z każdej ryby, tylko trzeba lubić ugotowaną, ( a gotowanych mało się jada...) - i oczywiście trzeba uważać, bo szybko się rozgotuje i mogłaby się rozpaść...

      Usuń
    2. My lubimy, ostatni raz gotowałam rybną zupę w grudniu, zapomniałam o niej zupełnie, ale w weekend ugotuję i dziękuję za przypomnienie :*

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...