*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 4 marca 2016

codzienność

rutyna, powtarzalność..

..... punkt odniesienia.
Wśród biegu codzienności, codzienne kilka słów- czasem ważnych, czasem codziennych z poprzedniego dnia, potrafi przynieść wiele radości.
To jak serial.....

.. i ciekawa recenzja serialu u  Olgi
- posłuchałam pięknej piosenki


***
...  niedawno serial z  Lucélia Santos -("Isaurą") był takim punktem odniesienia dla pani Znajomej po trudnych doświadczeniach życiowych..., do dziś lubimy sobie o serialu z Pepą porozmawiać... (tytułu nie pamiętam niestety..., był tylko jeden odcinek dziennie, bez powtórek niestety)

8 komentarzy:

  1. zwykła codzienność, choć tak niedoceniana, jest najpiękniejsza na świecie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zwykła codzienność jest często niedocenianym czynnikiem naszego spokoju psychicznego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię gdy coś się dzieje, ale lubię też powtarzalność...

      Usuń
  3. Dzień dobry, Alis! Ależ sie cieszę, że to, o czym napisałam wydało Ci sie na tyle ciekawe i wazne, że wspomniałaś o mnie u siebie. Dziękuję!:-)) I cieszę sie też spodobała Ci sie ta własnie piosenka. To moja ulubiona (ale w tym serialu jest wiele cudnych piosenek). Napisałam do niej polskie słowa i jak tylko nagram moją wersję, to pokaże ją na blogu.I moze inne piosenki tez, jak sie rozszaleję!:-))***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za chwilę zajrzę może już coś dodałaś... :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. tak nie każdy może mieć rutynowy tryb dnia...
      :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...