*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 11 marca 2016

skrzypek

.. na dachu

przypadkiem obejrzałam na TVP kultura....

tradycja

i u nas ostatnio to temat na czasie:
- śluby, czy legalizacja związku (na naszym terenie katolickie oczywiście)
- nazwisko dziecka
- chrzest dziecka
- jak zwracają się do rodziców drugiej połówki

8 komentarzy:

  1. a to bywają trudne zagadnienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudne i coraz częściej się z nimi spotykamy...

      Usuń
  2. nie rozczulać się i nie roztrząsać. jeśli matka partnera wspiera, karmi, opiekuje się, troszczy, martwi się i matkuje a słowo "mamo" i tak nie przechodzi przez gardło to niech dalej "paniuje", bez łaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez łaski... może masz rację,

      ale bardziej tłumaczą się tym, ze są bez ślubu (o jedni to nawet 6 lat...)

      Usuń
  3. U mnie w dzień ślubu zaproponowałam Pani Ewie czy Mamo jej nie przeszkadza?Ucieszyła się i była mamą do naszego rozwodu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio o tym myślę, czy jest możliwe jakieś przyjaźniejsze zwracanie się do siebie....

      Usuń
  4. Uwielbiam "Skrzypka na dachu". O wielkości tego filmu niech świadczy fakt, że jest to chyba jedyna rzecz, która łączy gusta moje i mojego dziadka (to znaczy: oboje uwielbiamy to oglądać). Bo cała reszta dosyć się różni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam zadowolona, że zerknęłam przypadkiem... i już przepadłam.....
      nawet początek obejrzałam drugiego dnia na cda....

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...