*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 29 marca 2016

jest moc

jak lubię, gdy wydarzenia splatają się ze sobą, dobre okruchy wracają......
jest moc

cieszyło mnie:
- krótka informacja: mam zaplanowane, co potrzebne w sobotę przyjdę i pomogę....
- zorganizowanie od kolegi sprzętu w postaci głośnika, tuby, mojego marzenia na takie spotkanie rodzinne
- zapewnienie o trzymaniu za mnie kciuków i pochwała organizacji i logistyki
- wielka radość, gdy poprosiłam o organizację 2 zabaw dla młodzieży
- współpraca podwojona
- dobre słowo, nawet nie jedno.....

poświąteczne tulipanowe pozdrowienia. Nasze święta spędziliśmy w tym roku z rodziną... :)

11 komentarzy:

  1. moja-enklawa29 marca 2016 09:10

    Oj, to musiało być świetne rodzinne spotkanie! Stół tak ślicznie przystrojony! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę z bloogerem namieszałam :) przepraszam...

      Usuń
    2. i takie było, i ja pozdrawiam :)

      Usuń
  2. O pięknie, pięknie :) spotkania rodzinne bardzo lubię, bywają inspirujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bywają, chociaż tacy, którym się wszystko nie podoba tez są...

      Usuń
  3. Wspaniale że jest Moc- tak trzymać.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak na imprezie rodzinnej przydaje się głośnik i tuba to znaczy, że "trochę" tej rodzinki się zjechało ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...