*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 9 marca 2016

3xp

do poczytania:
sposób na zimę
....zima to nie jest coś, co trzeba znieść. To pora, z którą należy się zaprzyjaźnić i czerpać garściami małe przyjemności, tak często jak tylko ma się na to ochotę.

Owsianka i kawa
do posłuchania:
 tak dla przypomnienia
kiedy kobieta

do przygotowania:
śniadanie w kolorach wiosny: jajecznica, pajda chleba z masłem i rozpuszczalna kawa zbożowa
kawa zbożowa
zimowa jajecznica z trzech jajek od szczęśliwych kur


13 komentarzy:

  1. Zimy Wiolina nie lubi.Ale jajecznica od szczęśliwych kur to zupełnie inna bajka nawet w zimowy poranek.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnące smakowicie te od szczęśliwych......

      ehhh

      Usuń
  2. Masz rację - z zimą trzeba się zaprzyjaźnić. Mnie z tą zimą nigdy nie było po drodze - taka bardzo burzliwa relacja. Ale z drugiej strony, burzliwe przyjaźnie są często najlepsze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam te podpowiedzi i będę wdrażać...
      zaprzyjaźnić się... to trudne

      Usuń
  3. Zapachniało wiejskimi jajkami i domowym chlebem, ja bym mogła się zaprzyjaźnić z zima, ale pod jednym warunkiem, że zasnęłabym po świętach Bożego Narodzenia i obudziła się w marcu, na Dzień Kobiet. Wtedy jest na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eM, a wiesz, że mogłabym potwierdzić... tyle się dzieje, że nie nadążam....

      moze lepiej obudzić się na Wielkanoc....

      Usuń
    2. Nie nie, ja muszę w Marcu, przed urodzinami córki :)

      Usuń
    3. a to musisz, potwierdzam... :)

      Usuń
  4. nie jestem koseling, zimy nie lubię nastawiona jestem wyłącznie na przetrwanie ;) a jajecznice od szczsliwych kur poproszę z kubasem herbaty ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dam rady przetrwać, muszę jeszcze poszukać dobrych stron...
      może to o dobrych ludzi chodzi......

      Usuń
    2. nie wiem może i dobrych ludzi chodzi :) ja mało "przytulna" jestem to i może zła ;) ale zime nauczylam się "przeżywać" bo ni cholery nie moge jej polubic ;) :)

      Usuń
    3. to faktycznie musisz ją przetrwać...
      oby z ciepłym uśmiechem, który posyłam do Ciebie :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...