*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 1 marca 2016

zaproszenie...

dzwonek telefonu...
- czy możecie podjechać na kawkę i ciasto?
- niestety nie, jesteśmy uziemieni na kilka dni i dieta do końca marca....
- ale ty możesz jeść ciasto?
- tak mogę.... :)

-  to będę z serniczkiem za chwilę na kawkę.....

dieta watrobowa, wafle ryżowe naturalne
 cudownie mieć przyjaciół.... sernik czarno biały, w tle dietetyczne wafle ryżowe naturalne i kubek z rozpuszczalną kawą zbożową, cudnie pachnącą......

 

  dla tych na diecie wątrobowej:
dieta wątrobowa, naturalny wafel ryżowy

czas przetrwania, kawa zbożowa- pachnie obłędnie
 i wafel- smaczny chociaż z wyglądu przypomina styropian...


16 komentarzy:

  1. żywiłam się tymi waflami przez kilka tygodni i od tamtej pory nawet leżące na półce w sklepie omijam z daleka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a teraz możesz już wszystko zjadać...
      Mój smak "po woreczku" jednak rózni się od czasów przed zabiegiem...

      Usuń
    2. ... to już dwa lata będzie....

      Usuń
  2. A serniczek wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to smutne resztki, pięć kawałków zniknęło z szybkością.... apetytów.... :)

      Usuń
  3. Dieta wątrobowa,czy bezglutenowa wafle rządzą.Jeśli chodzi o mnie to lubię takie z pestkami dyni.A co do serniczka smakowicie wygląda.fajnych masz przyjaciół...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś nie potrafiłam dostrzec tych małych oznak życzliwości. Cieszy mnie to, ze potrafię je dziś dostrzegać...

      :)

      Usuń
  4. Masz rację - przyjaciele to prawdziwy skarb, a już przyjaciele plus serniczek... to już w ogóle :)

    Co do kawy zbożowej - owszem, bardzo lubię, a i wafle można do niej zjeść - przynajmniej coś chrupie między zębami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och i moje ulubine kaszubskie malowanki :) sernik wygląda apetycznie i kawa i jak lubię, no wiesz, kisses

    dobrze mieć przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze

    ... i dobrze mieć Ciebie, że zajrzysz.
    Sprawiasz mi równie dużo radości eM.

    Twórczych pomysłów na noce marcowe.... i to sporo- dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sernik wygląda obłędnie, od razu widać,że był znakomity! Dobrze mieć takich przyjaciół. Mnie od "woreczka" minęły 2 lata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...