*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 18 marca 2016

przy kawie...

zbożowej tym razem...
specjalne uśmiechy dla MM, jeśli zajrzysz- przygotowywałam zdjęcie gdy zostawiałaś komentarz pod postem o lekkim jedzeniu...., skrzyneczka bardzo mi bliska....



- a wiesz dobra ta owsianka
- owsianka?
- no ta na śniadanie. Lubię ją, bułkę z dżemem truskawkowym i kawę zbożową...., dobra ta Twoja owsianka....

13 komentarzy:

  1. Ooooch Alunia, dzięki piękne za te miłe słowa... :****

    zaraz po pracy zajrzałam tu do Ciebie, ale nie zostawiłam komentarza, bo biegłam do następnej pracy :(, ale ten post, te miłe słowa i świadomość,że gdzieś Ktoś - szczególnie w wirtualnym świecie - myśli o mnie, po prostu uskrzydliły mnie :))

    serdeczności ślę i samych pięknych dni Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. piękne zdjęcie .... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, zdjęcie też wydawało mi się jakieś inne, takie o wielu znaczeniach. Również ujęcie od razu było udane, bez 10 prób i poprawek. Podobało mi się nawet tak bardzo jak moje tło kiedyś.
      To taka fajna chwila w życiu, i potem zajrzałam na blog, a tam komentarz od Ciebie....

      pozdrawiam wesoło MM. :)

      Usuń
  3. no proszę jaka dobra owsianka ;) :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale z błyskawicznych, górskie szybko się w mleku przypalają... :)

      Usuń
  4. Też lubię owsiankę i kawę zbożową :) i skrzynka miła dla oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. temat jak bumerang, wraca u mnie na blogu....
      :)

      Usuń
  5. Jak te kawusie milutko wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak pachniały....

      z powodu tej jasnej pianki i zapachu polubiłam nawet tą rozpuszczalną zbożową...

      Usuń
  6. ale cudny ten post!!!!!Ha, ha Ubawił mnie
    Alis tak pieknie piszesz..w tych Twoich krótkich postach tyle tego....
    Sciskam:):)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...